Sterke artikelen en goede blogs

Artikelen en blogs hebben verschillende voordelen, die bijdragen aan de naamsbekendheid en professionaliteit van jouw bedrijf. Het is een goede manier om je bedrijf persoonlijker te maken en je expertise te laten zien. We zetten de voordelen van een blog voor je op een rijtje:

  • Geeft vertrouwen
  • Persoonlijk
  • Expertise
  • Meer websiteverkeer
  • Langere dwell-time
  • Voelt niet aan als reclame

Zo doen we dat

Het is toch geen magie...

Gesprek

In een oriënterend gesprek bespreken we jouw wensen rondom het artikel of de blog. Je doelgroep wordt onder de loep genomen, zo weten we precies voor wie we schrijven.

Interview

Als er een interview nodig is, wordt deze ingepland. Onze tekstschrijvers vragen je tijdens het (telefonisch) interview het hemd van het lijf. Zo is de informatie altijd kloppend bij jou en jouw bedrijf.

Tekst

Na het afnemen van het interview wordt de tekst geschreven. Uiteraard met de juiste tone-of-voice. Na akkoord wordt de tekst op je website of in jouw magazine geplaatst.

Deel van jouw marketingstrategie

Naast de inzet van artikelen en blogs, zijn er meer manieren om de naamsbekendheid van jouw bedrijf te vergroten. Denk bijvoorbeeld aan de inzet van SEO, SEA of social media. En is jouw website nog up-to-date? Zorg ervoor dat je jouw communicatiekanalen zo efficiënt mogelijk inzet, om jouw ideale doelgroep te bereiken. Laat jezelf zien! We helpen je graag verder om met de juiste inzet jouw doelgroep te bereiken. Benieuwd wat het beste past bij jouw bedrijf? Neem gerust contact op.

Succesverhalen

Vorige
Volgende

Ook gezien worden?

Wil jij ook zichtbaar worden bij de juiste doelgroep en onderscheidend zijn met jouw boodschap?

e. info@bureauhanze.nl t. 085 06 40 200
Verzenden