Een sterke uitstraling voor de leeuw
Vraag
Eigenaar DC Vastgoed in Deventer vroeg ons een marketingplan te schrijven voor een van hun kantorencomplexen in Deventer: De Leeuwenbrug. Ondernemen en werken in De Leeuwenbrug betekent niet alleen toegang tot een representatief en modern kantoor in het hart van de stad.
Hier beschik je ook over zakelijke faciliteiten, vergaderzalen, spreekkamers en zelfs een eigen fitnessruimte. Ook geniet je hier van een luxe koffie of van een vers gemaakte lunch bij Coffeemania.
Resultaat
We zijn begonnen met het schrijven van een marketingplan. Hierin werkten we de doelgroep, het gewenste imago en de communicatiemiddelen uit. Daarna is de huisstijl naar een hoger plan getild. Waar De Leeuwenbrug zich in de beginjaren meer richtten op starters, adviseerden wij het kantorencomplex om zich meer te richten op het MKB. De slogan ‘Next Level’ is daarom toegevoegd aan het logo. Dat slaat op ‘next level ondernemers’ en de next level faciliteiten in het gebouw. We interviewden huurders voor aansprekende blogs waarin zij hun ervaringen delen en namen video’s op. De website is volledig vernieuwd en daarop zijn onder andere de blogs en video’s te vinden. Niet de verhuurder, maar de huurders vertellen wat De Leeuwenbrug bijzonder maakt. Om bezoekers naar de website te krijgen, beheren wij een social media campagne en zetten we zoekmachine marketing in. Bekijk het resultaat van de website, blogs en video’s op www.deleeuwenbrug.com.