De voordelen van een persbericht

Het inzetten van persberichten heeft verschillende voordelen voor jouw bedrijf. Het is een goede manier om nieuws te delen omtrent jouw bedrijf en hierbij zelf de regie te behouden. We zetten de voordelen voor je op een rijtje:

  • Je neemt regie op de beeldvorming
  • Vrije publiciteit
  • Draagt bij aan online vindbaarheid
  • Je bereikt specifieke doelgroepen

Zo doen we dat

Het is toch geen magie...

Gesprek

In een oriënterend gesprek bespreken we jouw wensen rondom het persbericht. Welk nieuws wil je de wereld in brengen en op welke manier?

Verzenden

Na akkoord verzenden we het persbericht naar de media die relevant zijn voor jouw bedrijf. Na de publicatie geven we jou een seintje, zo weet jij precies waar jouw bericht geplaatst wordt.

Tekst

Na het gesprek wordt de tekst geschreven. Uiteraard met de juiste tone-of-voice. Indien nodig plannen we een fotoshoot in voor de juiste beelden.

Deel van jouw marketingstrategie

Naast de inzet van persberichten, zijn er meer manieren om jouw bedrijf te laten zien aan je doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan de inzet van SEO, SEA of social media. En is jouw website nog up-to-date? Zorg ervoor dat je jouw communicatiekanalen zo efficiënt mogelijk inzet, om jouw ideale doelgroep te bereiken. Laat jezelf zien! We helpen je graag verder om met de juiste inzet jouw doelgroep te bereiken. Benieuwd wat het beste past bij jouw bedrijf? Neem dan contact op.

Succesverhalen

Vorige
Volgende

Ook gezien worden?

Wil jij ook zichtbaar worden bij de juiste doelgroep en onderscheidend zijn met jouw boodschap?

e. info@bureauhanze.nl t. 085 06 40 200
Verzenden