Zo doen we dat

Het is toch geen magie...

Visuele identiteit

Maar met alleen een logo ben je er nog niet. Bij het logo hoort een herkenbare huisstijl. Een stijl die aansluit op identiteit van het bedrijf. Daarom noemen we een huisstijl ook wel de visuele identiteit van een organisatie.

Wij zijn gespecialiseerd in maken van een logo en huisstijl. Onze grafisch specialisten ontwerpen een pakkende huisstijl waarmee jouw bedrijf zeker een goede eerste indruk maakt.

Inventariserend gesprek

Tijdens het eerste inventariserende gesprek bespreken we jouw wensen. Wat je wilt uitstralen als bedrijf vormt hierbij een belangrijke vraag. Maar ook je producten, diensten en doelgroep nemen we met elkaar door om te komen tot een sterk(e) logo en huisstijl.

Markt- en concurrentieonderzoek

Na het inventariserende gesprek doen we onderzoek. We nemen de markt waarin je opereert onder de loep. Op basis hiervan ontdekken we welke stijlen en kleuren passen in jouw branche. Ook kijken we naar je concurrentie om ervoor te zorgen dat onze ontwerpen uniek zijn.

Logo laten maken?

Is jouw logo verouderd? Of begrijpen mensen niet wat jouw beeldmerk betekent? Of heb je nog helemaal geen logo of huisstijl? Tijd om de grafisch specialisten van Bureau Hanze eens te bellen om een (nieuw) logo te laten maken. Bureau Hanze helpt je graag verder!

Hoe gaat het maken van een
logo en huisstijl in zijn werk?

1

Inventariserend gesprek

2

Concurrentieonderzoek

3

Ontwerpen

4

Kleuren bepalen

5

Logopresentatie

6

Uitwerking huisstijl

Succesverhalen

Prins Bouw

100 jaar veur mekaar met Prins Bouw

AirFair Teuge

Het event voor General Aviation liefhebbers

Vorige
Volgende

Ook gezien worden?

Wil jij ook zichtbaar worden bij de juiste doelgroep en onderscheidend zijn met jouw boodschap?

e. info@bureauhanze.nl t. 085 06 40 200
Verzenden