Duidelijke informatie is key
Vraag
Elkaar helpen en samen bouwen aan de kwalitatieve groei van Lelystad. Dat is wat centraal staat bij woningcorporatie Centrada in Lelystad. Zij bieden huishoudens met een laag tot middeninkomen sociale huur of middenhuur aan.
Centrada kwam bij Bureau Hanze binnen met verschillende drukwerk gerelateerde vragen. Hierbij stond het creëren van universele communicatie-uitingen in een unieke eigen stijl centraal.
Resultaat
Op basis van de doelen en wensen van de klant, zijn we ons gaan focussen op illustraties in een herkenbare huisstijl. Het gebruik van illustraties maakt de communicatie van Centrada universeel, consistent en makkelijk te begrijpen. In combinatie met kortere teksten, stappenplannen en icoontjes hebben we verschillende communicatie-uitingen voor Centrada ontwikkeld. Denk aan folders, flyers, maar ook fietslabels. Alles in de nieuwe huisstijl en waar nodig gecombineerd met ondersteunende illustraties. Zo bereikt Centrada de gewenste doelgroep met een vernieuwde uitstraling.