Een nieuwe bedrijfsnaam en logo, met diverse communicatiemiddelen

Vraag

Het bedrijf duidelijk in de markt zetten, daar kwam Lokhorst IAB voor langs. Het bedrijf van eigenaar Henry Lokhorst ontwerpt en begeleidt interieurprojecten voor de zakelijke markt. Tijdens het oriëntatiegesprek kwamen we erachter dat zijn huidige bedrijfsnaam niet goed aansluit op de diensten die het bedrijf verleent. Naast het doel van naamsbekendheid, was er ook vraag naar een nieuwe, passende identiteit. Na een zorgvuldig brainstormproces, presenteerden we verschillende opties voor een nieuwe bedrijfsnaam.

Resultaat

De klant koos na een brainstormsessie voor: De Interieurbrouwer. Deze naam staat voor vakmanschap en creativiteit. Met deze ingrediënten en het juiste gereedschap creëert hij de mooiste interieurprojecten. Dat bewijst hij door de nieuwbouw, renovatie en onderhoud van een groot aantal Van der Valk Hotels te begeleiden.

Naast een nieuwe bedrijfsnaam en logo, hebben we diverse andere communicatiemiddelen mogen uitwerken. Zo heeft De Interieurbrouwer nu een mooie nieuwe website met eigen fotografie en teksten. De website straalt klasse, vakmanschap en elegantie uit.

De klant draagt met zijn nieuwe middelen professionaliteit en kwaliteit uit. Precies waar De Interieurbrouwer, een naam die inmiddels met trots gedragen wordt, voor staat.

Bekijk ook

AirFair Teuge

Het event voor General Aviation liefhebbers

HB schrijft

HBSchrijft

Op haar lijf geschreven

Rijschool Hendriks

Rijschool Hendriks

Daar kun je de weg mee op